[silindi] Dun gece oğlumu uyuttuktan sora sancılsnmaya basladım öyle korkunctuki eve ambulans geldi. Hastaneye gıttıgımdr acıdan öldüğüm için 3 krre agrı kesıcılı serum ve sakınlestırıcı verdıler. Bana 2 gun emzırme dedıler. Mecbur hem sagıp dokuyorum hem mama verıyorum. Ne yapmalıyım 2 gun cok degılmı arkadaslar cok vıcdan azabı cekıyorım. Basına gelen varsa söleyebılırmı😔
[silindi] Sakura-chan panik atak gecırmısım ve kanımda enfeksıyon cıktı. Cok uykusuz kalmıssın yorgunsun dedıler. Baskada bısey cıkmadı
Deletedmom136 Onlar 2 gün dedilerse uygun olanı 2 gündür. Aldığın ilaçları vücudundan atman lazım bebeğini rahatça emzirmeb için