Roslin aşı yaptırdık virüs kaptık bir hafta içinde çok da ağır olmadan atlattı biraz ishal ve kusma yaşadık sadece , arkadaşım aşı yaptırmadı çocuk on gün hastanede yattı çıktı hala daha iyileşmedi devamlı serum takılıyor çocuğa bir ay geçti yine tam atlatamadı oğlu çok pişman şuan yaptırmadığı için