Bırkac ay once rahatsızlandık kızımla, ona ılc verdıler bana vermedı dr emıyor dıye. Emzirirken içilen antıbıyotıkler var ama yıne de vermedı. Bı eczacıyı arayıp ilac ısımlerını soyleyın danısın cogu ılac kullanıldıgında emzırılmıyor malesef. Bu arada cok gecmıs olsun xıft maske takın, bol bol kolonya dezenfektan kullanın ellerınıxe