Benim bebeğim de 4 aylık, aynı şikayetleri yaşıyorduk burun tıkanıklığı, öksürükle doktora gittik hava verildi evde de tedavisine devam ettik nebülizatöre serum fizyolojik ve vensolin koyarak hava verdik ve sürekli burnunu serum fizyolojikle temizledik şimdi daha iyi çok şükür, siz de doktora görünün bence başka türlü geçmiyor. Evde de hava nemlendiricisi bulundurun.