Uykusuzhayat bizim daha hastanedeyken hemşireler takmıştj kızıma ama kızım plastikleri hep 5 dakika emip attı. 1 aylıkken nuk kauçuk verdim onu aldı, şimdi 5.5 aylık plastikleri de alıyor. İlk 4-6 hafta önerilmiyor ondan sonra verilebilir. 2 yaşında bıraktırdığın sürece herhangi bir bozukluk olmaz. 😊