Slm1122 hemen hemen aynı, artık antibiyotik işe yaramıyor boş boş içiyor diyordu kızcagız. Az daha sabır, insallah büyüdükçe daha hafifler. Bu arada kefir içirin bol bol. Kendiniz mayalayabilirseniz aslında daha iyi olur. Benim eşim yaz kış hasta olma potansiyeline sahip biri. 1 sene boyunca kendi kefir mayalayıp içti valla hastalığın h si olmadı. Belki biraz da bagısıklık güçlenmesine ihtiyacı vardır.