Bebegimkq yenidoğan oldugu için hırıltısı öksürmesi hapşurması olabilir. Hala genzinde sıvı vardır büyük ihtimal, zamanla atılıyor o. O yüzden size tıkanmış geliyor olabilir. Tıkanıksa da yine damlatıp bırakın.
Ben eczaneden aldım büyük boy serum fizyolojik. Tek kullanımlıklar 5 ml, tek seferde bitmiyor malesef. 2. Kez de kullanılmıyor. Şırıngayla çekip damlatıp bırakın. O rahatlatır bebeginizi. İlk 3 ay böyle yaptım ben. 4.aydan sonra çekmeye basladım.