

Kızlar oğlum doğdu gözünün üstünde göz kapağında böyle bir damar var acaba normalmi, doğduğunda hemşireler bizim arkadaştada var ağlayınca falan çok çıkıyor normal demişti sinir damarı tuttu derler falan demişlerdi. Ağladığında ıkındığında çok çıkıyor ama günlük hayattada hep orda duruyor belirgin şekilde. O kadar doktora götürdüm ama hiç demediler zararlı değil falan diye oraya hiç dikkat etmediler İnternetten baktım saçma şeyler diyor acaba sizin çocuklarda varmı