MiraySu55 19 aralıga kadar indirim var neler de olacak biliyor musunuz ? Bebek arabası bakıyorum onlarda olacak mı hangi markalarda olacak bilgisi olan var mı
Ceila MiraySu55 ebebek’te bebek arabaları çok pahalı.. hepsiburada veya n11den almanızı tavsiye ederim.
Eceninannesi33 MiraySu55 ebebekten bebek arabası almayın kesinlikle özellikle kendi markalarının arızalı oldugu halde iade almadılar şu sn tüketici hakem heyetine gidicem geçenlerde civilden aldım 1300 lira idi ve çok memnunuz
mysa2 Deletedmom_78 800-900 gibi düşünüyorum 😊 sökük dahi yok tertemiz sadece bardak koyma yeri oluyor ya o tarz bi halkası vardı benim aldığım modelin sadece taşınırken kaybolmus onu bulanıyorum 😊
Poyrazin_annesii Ay evet ebebegın kendı markası var baby plus hıc guzl degıl herkes sıkayetcı kırılıyo durmadan bıyerlerı
Poyrazin_annesii MiraySu55 bılmıyrm kı canö bnm arkadasım almştı onuda heryerı kırıldı. Bn ıkıncı el aldm. Benetto marka baston araba cok kullanışlı. 4 baby travel vardı bnde ama cok zordu katlanmıyor fln
Ceila MiraySu55 pierre cardin vovo kabin boy.. çekçekli, tek elle açma kapama mevcut, rüzgarlığı ve yağmurluğu içinde.. hem hafif hem sağlam tavsiye ederim 👍
MiraySu55 Ceila çok teşekkür ederim 😍😍 öyle pratik birsey arıyorum ama tavsiye arıyorum 😍 arastıracagım 🥰