Merhaba 7 ay 7 günlüğüz bugüne dek bebeğime hep püre verdim sıvı gıdalar ..maalesef ki şıan bi omlet yapıp minik versem yiyemiyor ..midesi bulanıyor .taneli olunca da böylr .artık sıfırdan başlamış gibi bunlara alıştırmak istiyorum:( ne yapmalıyım nasıl başlamalıyım ? Sebzeleri çatalla ezmek dışında .mesela omleti nasıl daha kolay yiyebilir en başta ?