Bebeğim 3 ay 20 günlük sütüm 5. Gün geldi mamayi kestim bir kaç gün sonra gece uyumayinca kaynanam mama verdi biraz aç annesi ondan felan dedi oğlum aç kalıyor diye önce emzirip sonra mama vermeye devam ettim siringa ile veriyordum bir kaç kere biberon kullandım sonra meme reddi başladı.. iki aya kadar emzirdim sonra mama verdim sonra hiç emmek istemedi sütüm de azaldı iyice sagmaya çalışıyorum ama az ve sagmaya vaktim de o kadar olmuyor tek bakıyorum bebegime şimdi de bazen emiyor ama sütüm çekilmek üzere vicdan azabı çekiyorum sen emzir göğsünü ver ay hep hata olur vs vs gibi sürekli çevreden laf ediyorlar bıktım ve yoruldum