2prenss_annesieliff_ Merhabalar oğlum 2 aylık Dr serum fizyolojik kullan dedi nasıl yapacam bir enjektör ün hepsini mi yapacam ?
papatya_1125 2prenss_annesieliff_ 5 cc doldurup yarısını bir burna yarısını diğer burna(2.5 cc) ;FAZLA BASINCLI OLMADAN sıkmayk gerekiyor.
Ceylan-polat 2prenss_annesieliff_ bebek daha çok küçük bize fsxla yapılmaması gerektiği soylendi 5 CC cok fazla. Yinede siz bilirsiniz . Bize dontor toplam 2 CC yeter dedi 1 CC bir buruna 1 CC diğerine .gayet yetiyordu hatta şuan bende yapıyorum burnu tıkandı . Yapıyorum ve temizliyorum çekip sumugu
bebegim86 2prenss_annesieliff_ youtubede detayli anlatimlari var daha iyi anlaşılır bir bakın isterseniz biz ordan bakarak yapmıştık biz 2.5 cc 2.5 cc yapıyoruz sonra çekiyoruz
MiraySu55 2prenss_annesieliff_ canım hazır olanları var serum alıp sırınga ile yapma tüpte olanlardan al
2prenss_annesieliff_ 2prenss_annesieliff_ bebegim86 Ceylan-polat papatya_1125 bunu verdiler bana yardımcı olur musunuz
2prenss_annesieliff_ MiraySu55 serum verdiler şırınga ile yapın dedi bilmediğim için başka türü. Varmı diye sormadım
MiraySu55 2prenss_annesieliff_ 8 aylıgıx hala onları kullanıyorum ki 2 aylık daha bebiş eczaneden alabilirsin canım
Ceylan-polat 2prenss_annesieliff_ tamam şırınga alın küçük şırınga diyin eczaneye. Sonra alınca elinizdeki serumun sağ tarafında fotoda görünüyor sarı bi yer var yumuşak oraya iğne ucunu söküp 1 CC çekin sonra iğne kısmını çıkarıp enjektörü bebise uygulayın . Diğer 1 CC yi de yine iğne ucunu takip aynı yere sokup çekin
Bayancorek 2prenss_annesieliff_ enjektör yani şırınga alıp çekeceksiniz iğnesiyle, sonra iğneyi çıkarıp sıkacaksınız. Youtube a yazın bir sürü doktorun videosu var burdan okuduğunuz kadarıyla yapmayın. Videoları izleyin önce.
papatya_1125 2prenss_annesieliff_ canim iğneyi o uca baturacaksin silikonlu yere. Ben başta acemiydim eczanede iğneye gerek yok demiş Ben de bir yerinden yırtıp kullanmıştım🙈🙈 serumu çektikten sonra iğneyi çıkarıyorsun. Yan çevirip önce üstte kalan burun deliğine çıkıyorsun ondan sonra bebeğini yüzüstü çevirip eline kubbe şeklinde yapıp hafif hafif vuruyorsun