Merhaba bebeğim 6 aylık emziriyorum şuana kadar doğumdan sonra regl olmadım spiralim kaymıştı kanamam yoktu ama ağrı vardı çıkartırıp tekrar taktırdım ilk gün leke şeklinde pembe kanama oldu ve bitti. Taktirali bir hafta olacak kontrole gidicem ama dün gecedne beri yoğun regl kanaması gibi kan var ve regl ağrıları var belimde kasıklarımda sizce spiralden kaynaklı mi yoksa artık regl görmeye mi başladım