Seher05 teşekkür ederim ilginiz için 🌺 dün sabah sağlık ocağına götürdüm ciğerleri iyi boğazında enfeksiyon var dedi antibiyotik yazdı dün akşam ve bugün sabah kullandık viks de aldım dün göğsüne sürdüm bugün de ayaklarının altına sürdüm bugün birazcık daha iyi balgamı atamıyor öksürünce de kusuyor o konuda biraz sıkıntılıyız ama geçecek inşaAllah yatarken de çok az pekmez veriyorum ama ağrısı var sanırım eli kulağına gidiyor uyurken gözleri kapalı biraz ağlıyor onun için de parol şurup veriyorum 🤷🏻♀️