Gunaydin.4 yasinda oglumun 2 gundur 37.5 cok hafif atesi vardi saglik ocagina goturdum bogazi temiz dedi.Alerjik rinitimiz var bizim.Cok nadirde oksuruk var kuvvetli degil ama.Peditus verdi doktor daha once hic kullanmadim.Burda yorumlarda alerjik cocuklarda tehlikeli falan yazmislar.Atesi olan cocuga vermeyin yazmislar havale falan.Dun kullandim bugun düne göre oksuruk sayisu artti bende korktum aklima yorumlar geldi.Kullananlar yardimci olabilirmi.