Kızlar herkese günaydın öncelikle 9 aylık bebeğimde öncelikle ateş başladı bir kaç gün ateşi geldi gitti biz başta dişi çıkıyor ona bağlamıştık ama sonra devam edince doktora götürdük doktor test yaptı ve influenza olmuş malesef bebeğim neyse bize enflavur diye bir ilaç verdi 5 gün kullan dedi bir de ibumin verdi ateşi yükselince ver diye ben bu süreçte ilaçları çok düzenli kullandım ve beslenmesine çok dikkat ettim ne biliyim sarımsaklı tavuk çorbası falan yaptım ama şimdi dün gece taç düzelmiş dedim şimdide hırıltı ve öksürük başladı boğazında çok balgam var gibi kızlar tavsiye edeceğiniz bişey var mı ne yapabilirim düzelmesi için ? Bu arada yoğurt demeyin malesef süt alerjisi var bebeğimin .. Lütfen bana yardımcı olun ne önerirsiniz ?