Beyzaevren ya iki gün de çokmuş ilk doğumum tekdende olmuştu bir gece kalmıştım sadece ertesi sabah çıkmıştım isteğe bağlı erken çıkarmazlar mı acaba bir de kızım var şimdi onu evde bırakıp gideceğim için iki gün kalmak istemem. Bi şey daha soracağım son sondayı uyuşturulduktan sonra mı taktılar ameliyathanede yoksa önce mi taktılar? Benim ilk doğumunda önce takmışlardı baya acımıştı ben ondan çok korkuyorum şimdi