Merhaba arkadaslar bebeğim 9 aylık bir haftadır gece 12 de 1 de zorla uyutuyoruz.. Bazen ben uyutamıyorum babası alıyo uyutuyor aranızda bu aylarda bu uyku problemini yaşayan var mı ? Bu arada gündüz de çok uyumuyor birkac kere kısa süreli uykuları var