Bizde de var hala var
Doktorumuz d vitaminini düzenli kullanmadıgından oluyor dedi
Burun kıkırdagının kemikleşmesi zaman alıyormus d vit eksikliğinde
Şimdi sterimar burun spreyi ve serum fizyolojik sıkıp burun aspiratörü ile cekiyorum
Ya cok az sümük geliyor ya da hiç helmiyor ama derinlerde genizde bişeyler var biliyorum
Temizledikten sknra da nebulizatöre serum fizyolojik ve su karıstırıp koyup onun bıharını tutuyorun
Nebulizatör baya rahatlatıyor kesinlikle alın
Emzirirken bir elimle onu tutuyorum geceleri uykuluylen anlamıyor cekiyor havayı