Arkadaşlar saygıyı falan geçtim adam belki hastadır diye düşündüm hastaneye gidelim dedi yok dedi bileniniz var diye düşündüm lütfen kınamayın o ne öyle diye başınıza gelebilir başkalarının yanında asla bilerek yapmıyor hatta kendini sıkıyor bir sağlık problemi var belli ki bileniniz var diye fikrinizi almak istedim