Nurtkn4242 Kızlar merhaba ben saçlarımı kestirdim şuan pişmanım🥺 ve uzatmak istiyorum kullandığınız karışımlar vs varsa yazar mısınız lütfen internetten araştırdım zeytin yağı tatlı badem yağı falan öneriyorlar kullanan memnun kalanlar var mı
Halimea Nurtkn4242 küçükken annem haftada 1 zeytin yağı sürerdi 20 dk bekletir yıkardık. Ayda 1 de papatya suyuyla yıkardı. 15 yaşıma kadar böyle yapardı. Suan saçlarım cok sıkı ve hemen uzuyo . Zeytin yağını deneyin ben de arada sürerim .saçlarınızın yapısına da bağlı saçınız kuru bır saçmı yoksa yağlı mı ?
Hilalse Canım benim urbanın mavi serisini al şampuanında yağına maskesine kadar ay dolmadan farkı göreceksin ben saçıma bu kadar yarayan bişey daha görmedim annemle kardeşimede restorexin şampuanı çok yarar bir dene istersen
Nurtkn4242 Hilalse restorexin sarımsaklı olanını kullanıyorum ama pek bi fark yok dökülmeyi azalttı kardeşin sarmaşık özlüyü mü kullanıyor acaba bi sorar msının
drns çam tarebentin hint yağı badem yağı zeytin yağı karıştır diplere masajla haftada 2-3 kere gece sür imkanın varsa sabaha kadar o şekil beklesin saçın sabah yıka birkaç aya farkı görüceksiniz
Hilalse Nurtkn4242 evet sarmaşık özlü o banada pek fayda etmemişti mavi urban yaradı banada bi deneyin isterseniz