Merhabalar, reglim düzenlidir ama bu ay 3 gün geciktim korunuyoruz ama ister istemez “acaba mı” düşüncesi beynimi kemirdi. Kızımda 1 gün geciktiğim günün akşamı test yapıp pozitif olduğunu görmüştüm. Dün hemen 1 erken gebelik testi, 1 de normal gebelik testi yaptım ikiside negatif geldi. Kime sorsam da hep bir gecikme yaşıyor ama ilk defa da bu kadar gecikiyorum test sonucu ilerleyen zamanlarda değişir mi ?