Bebegim dün öksürmekten başlamıştı henüz 8 aylik doktora götürdük ciğerlerine bir şey yok takipte kalın atesi olursa getirin felan dedi. Şimdide bebegimin altını değiştirirken oksurdu sonra bi anda agiz dolusu kustu ve ben ilk defa yaşıyorum çok korktum esim de yok evde kustugu için tekrar mı götüreyim ya da 8 aylik bebege ne iyi gelir lütfen yardimmm