4 yasinda oglumun 2 gundur ozellikle gece atesi 37.5.Normal aslinda ama hafif ates.Burun akintisi yok oksuruk yok halsizlik yok.Ama neden her an yukselcekmis gibi bi ates durumu var anlamadim.Alerjik rinitimiz var burnunu kasiyo 2 gundur ondan olabilirmi acaba.