Kızım 8 aylik dış çıkariyo sanırım sürekli huysuz biseyleri ağzına alıyor durup durup beni ısırıyor hatta 😄😄 damaklarini kaşiyor kısaca kızlar dış kaşıyici aldm ama hep sinirleniyor damaklarina degdirdikce sanki onu koparmak istiyor ama yapamadığı için sinirleniyor ağlıyor atıyor bu jeller varmış galiba nasıl sizce sağlıkli mi ise yarıyor mu doktora yazdirmadan eczanemizden temin edebilir miyiz hepinize teşekkür ediyorum