Doğum yapalı 3 ay oldu hala regli olamadım dünde hafif mide bulantısı yaşadım aynı hamileligimdeki gibi çöp.kokusundan vs midem bulandı bir iki gün önce de lekelendim adet olacagimi dusundum ama olmadı beta hcg 2.0 çıktı hamile.degilimdir dimi bebeğim çok kucuk😔