Meldakurt Ya kizlar sezeryan olali 20 gun oldu fakat oldum olasi özel bölgemde cok sayida. Şişlik gibi sivilce gibi. Nasil tarif edecegimi bilmiyorum kasiniyor arada nedir bu annem narkozdan dolayi olusmustur diyor da bilen varmi
angelka Meldakurt epidural anormal bir kasinti yapiyor acaba olabilir mi, yani vajinada yapmadi bende ama boynum gogsum mahvolmustum bir kac gun alerji ilaci kullandim kabardi her yerim 🥹
Deletedmom_33 Meldakurt bende öyle bir durum olmadı Sezeryan sonrası. Çatlak var 2-3 onlar kaşınıyordu kasinirsa birde ameliyat yeri