Ozel hastanedemi yattiniz bilmiyorum.bizim ozeldi yenidogan bebeklerde 28 gun icinde egerki sizden kalma bedeli tedavi bedeli aldilarsa buna itiraz edebilirsiniz cunku boyle bir odeme yukumlulugunuz yok sgk tarafindan karsilaniyor bizden almislardi biz pesini birakmadik aklinizda bulunsun benim kuzenim avukatti ayrica sgk yida arayabilirsiniz orayada sorduk en sonunda paramiz tarafimiza iade oldu cogu kisi bilmiyor bilinmedigi icinde insanlar oduyor ilk 28 gun yenidoganlarda muayene ucretide odenmiyor