muratnannsi 2 gecedir lanet olası bez taşıriyor ustu basi su oluyor .haliyle değiştiriyorum uyaniyor sojra da uyumuyor .uykusuzluktan beynim catlck artk .deliricm yaa .kilosuna uygn bez kullanyrm neden tasiriyor anlamıyorum. Molfix bu arada
Deletedmom_33 muratnannsi Goon premium soft kullanıyorum bazen 11 den sabah 9-10 a kadar duruyor öyle tasiriyor. Bez değişimi yapın olmadı. Mesela ben 10 da taktigim bezi 20 dk önce değiştirdim doldurmamış çok yine de vardı. Bizde gazlandik 1.5 tog uyku tulumu içinde pijama varken. Oda 21-22 derece 🤦🤦 1 saat oldu bakalım uyur inşallah 5 e
melekdag muratnannsi benimde sabaha kadar değiştirmezsem taşıyor . O yüzden süt için kalktığı sürede mutlaka bezini değiştiriyorum . Ben sleepy kullanıyorum
Aysegul93 muratnannsi aynı dert bende de var 4 te değiştirdim bakalım ne zaman uyuruz. Bedeni de tam oluyor ama yne de sızdırıyor. Molfix bizimde erkek
AselBebekveAnnesi muratnannsi ben ilk doğduğunda sleepy kullandım sürekli sızdırıyordu sonra molfix kullandık o da pişik yaptı şimdi migrosun minies bezini kullanıyorum 2 aylıktan beri bu bezleyiz ne taşıyor ne pişik yapıyor bir dene derim
Melis1706 muratnannsi bi ust numarayi deneyin birde benim bebegim 48 gunluk 1 numara kullaniyordum kilosuna uygundu ama arada tasiyordu birde bacaklarda sıkmaya baslamisti ben 2 numaraya gecince bi daha problem yasamadim birde oyle deneyin
muratnannsi Melis1706 olmadi gece 1 numara buyukle yatırım. Yaa cocuk kup gbi uyuyordu smdi cin gbi oof o kadsr snir oldm ki. Uykusuzluktsm bende catlcm artk
muratnannsi Deletedmom_33 of cidden cok snirliym ya.aslnds kup gbi uyuyordu üstünü degstrmesem olmaz su gbi olmux değiştirdim smdidr cin gbi haytta uyumsz
Melis1706 muratnannsi aynisi basima geldi tahmin edebiliyorum sizi saat bi hayli gec ama baska cozum gelmedi ilik bi dus aldirsaniz hem diyorsunuz ustu basi baya batiyormus en azindan onu sakinlestirir hemen uykuya dalmasini saglar baskada cozum bilemedim kusuda bakmayin
muratnannsi Melis1706 bu kaçıncı oldu bilmiyorum inann o kadar yorgunum ki tek bakıyorum dus aldirsam da uyumaz zaten uyku problemi var of ne diim bugunde sabahlarz artk 🥺🥺
melekdag muratnannsi süt içiyor biberonla . Süt içerken altını değiştiriyorum . Sıkıntı olmuyor , uyuyor tekrardan .
muratnannsi Deletedmom_33 pisik yapti cogu bez canm ama gece 1 numara büyük bezle yatircam en doğrusu bu
muratnannsi Aysegul93 emerken szdiriyor bizim yan taraftan .yan yatiyor yaa emerken sanrm o yuzddn .3 den beri ayaktayız ki bebegm cok derin uyuyordu bez yüzünden ust bas değişince uyandi 🥺
Acly muratnannsi bu aralar benim oğlumda aynı şekilde oluyordu ama dikkat ettim gece ev çok soğuduğunda bu durumla karşılaşıyoruz. Bende yatağına peluş battaniye serdim.Odanında ısısını koruduğumuz sürece gece uyurken üşümediği için bezi taşmıyor.
muratnannsi Acly oda baya sıcak canm bez kaynakli soyle emerken yan yatıyor yAA iste emerken vcis yapio yan yattıgi icim yan taraftan taşıyor su gbi oluyirz🥺🥺