Şu an saat 03.00 ve sebebini bilmediğim bir ağlama atağı ile ilgileniyorum. Kızım 15 aylık herhangi bir sağlık problemi yok. Ateş, öksürük, burun akıntısı, kusma yok. Ama 3 gündür çok huysuz ve her şeye ağlıyor. Gece birden atak gibi uyanıyor ve çılgınlar gibi ağlıyor istediği pozisyon da kucağıma alıp pış pışlamam. Ama inanılmaz ağlayan kızım video, şarkı açınca sakinleşiyor yani ağrısı olsa susmaz diye düşünüyorum. Birde bana aşırı aşırı bağlandı kimseye gitmiyor sürekli anni anni diye yanımda biraz bile uzaklaşsam çok ağlıyor. Yani böyle kızlar sebebini bilmediğim bir ağlama ile karşı karşıyayım. Doktora hemen götürmedim salgınlar olduğu için. Sizce neden olabilir belki düşünmediğim yaşadığınız bir durum olmuştur?