Kızım 17 aylık bütün diş çıkarma belirtileri var 2 gün önce ateş çıktı acile gitti hersey yapıldı birsey çıkmadı doktor diş demiş 2 3 aydır böyle uykularımız yok bu saat oldu uyumadı huysuz niye cıkmadı bu diş. 1 tane bile yok 😕 ne yapmam lazım acaba bilen varsa lütfen yazsın.