Dlshnn3 aysima09865 ilk 1 hafta çay kaşığın ucuyla pekmez koydum ve ağzı açık biberonu 10 dk beklettim kokusu çıksın dite 1 hafta sonra sade şekilde içmeye alıştı
Tamamannecim aysima09865 evolvia rp kullanıyorum. İlk verdiğimde istemedi. vanilya çubuğunu mama yaptığım suyun içinde bekletiyordum bide mamayı hazırlamadan yarım saat önce mamayı kaseye koyup havalandırıyordum. Öyle yaparak atıştırdım sonra iki yöntemi de bıraktım alıstı ve direk içmeye başladı
Ahsenzum22 Bende ne yaptıysam içmiyor hepsini denedim vanilya şurubu koyarak başka normal mama da katarak 50-60 cc ancak içiyor dört aydır uğraşıyorum ben halen vanilya şurubu yada normal mama olmadan ağzına sürmüyor
Ahsenzum22 aysima09865 9.5 aylık çoğu zaman alfamino ile ınfatrini yi karıştırıyorum içmediyse ınfatrini tek veriyorum bazen
Ahsenzum22 aysima09865 testlerimiz temiz kakada kan mukusta yok ama kusma karın ağrısı huzursuzluk uykusuzluk geçmeyen pişik var gastreologlar alerjiyi unut herşeyi var diyor ama tarhana çorbası içince bile kıvranmaktan duramıyor mamayı da sade içtiğinde çok huzursuz oluyor
prensannesi5 aysima09865 yumurta çıktı sadece ama testte çıkmayıp balkabağı tavuk vanilya süt ürünleri bunlara da var alerjimiz
birmelekannesi0 aysima09865 benimkide mamayı kabul etmedi anne sütü alıyor ama doymuyor onunla aptamil veriyorum bende yanında Bizim tüm belirtiler var ama şu 2 aydır kakada kan yok şükür