Banuksc evet gerçekten zor sindirimi. 6.ayından sonra sma ya geçince sürekli beslenmeden sonra kusmasının nedenini mamaya bağladım ben. Kilosu iyi ve gelişimi güzel olduğu için değiştirmedim 6.ayına kadar. Fiyattan dolayı değiştirdim ve problemi o zaman anladım. Yinede içeriği baya iyi mamanın, kussa da kilo aldıran tadı güzel bebeğimin de gaz problemini çözen bi mama oldu