Geçen hafta pazartesi günü safra ameliyatı oldum gayet rahattım ama bugün yara yerlerim iltihap kapmış ve şişmiş yürürken qcaip ağrı çekiyorum, ve üstelik yarin dikislerim alınıyor ama öyle bir şişti ki uyuyamıyorum bile ağrıdan napayim ne olur çokta korkuyorum ilk defa ameliyat geçirdim