Merhaba emziren annelerin en yanıldığı nokta da bu .Sütüm az geliyor diye mama vermek.Bu şekilde devam ederseniz bebeğinizin memeyi bırakması an meselesi.Meme uyarıldığı sürece süt üretir bebek emerken ağzındaki salyalardan meme bunu anlar beyne iletir daha da çok üret diye böylece üretim devamlı hal alır ☺️Siz mama vermeyin bol su için beslenmenize biraz daha dikkat edin imkan varsa vitamin vs takviye ürün kullanın bu durum çok kısa sürecektir☺️Bu arada anne olarak hepimiz hassas oluyoruz hiç bir şey için üzülmeye değmez siz sadece bu süreçte kendinize bebeğinize odaklanın iyi geceler diliyorum 🥰