Semirinannesi28 2,5 ay önce sezeryan oldum akıntılarım felan oldu 40 bitince durdu 55 gene kanamam oldu adet gördüm dedim herhalde suan gene kanamam oldu yine mi adet görüyorum yoksa normal mi çünkü 2,5 ay oldu
Tuba1234 Semirinannesi28 Benimde aynı bu şekilde oldu. Sezeryan dikişlerimle alakalı bi durummuş. Lohusa kanaması veya regli kanaması değilmiş o. Ben de bu şekilde söylemişti doktor.
Semirinannesi28 asyakusunannesii normalde adet olunmaz hemen felan diyorlar ya bi yandan aklıma o geliyor bir yandan da sürekli böyle adet oluyorum namaz kılamıyorum üzülüyorum
yagmurkokusu_ masumbiranne ay bende aynıyım 3 ay 12 gün oldu daha dün bitti kanamam artık kan kaybından ölecektim 😂
asyakusunannesii Semirinannesi28 hemen adet olunmaz diyenlere aldırış etmeyin benim lohusa kanamam bitti ertesi ay adet olmaya başladım hemen
Semirinannesi28 Nsr123 ne zaman tam olarak düzeliyor yada kanama durunca acaba leke gelince namaz kılınır mı
Gzd16 40 ında kadar yalandan geldi leke gibi 2 tatlı kaşığı kahve rengi bitti 4 ay 19 günlük hala adet olmadım
babyandmom1 Semirinannesi28 bende sezaryen doğum yaptım 53 günlükken adet oldum 2-3 hafta sonra bir daha adet oldum sonrada düzene oturdu zaten