Zehra034 gıda alerjisi olabilir benimki de aynıydı. Kaç doktor bilemedi 3 ay boyunca hiç susmadan ağladı. Hayata adapte olması gereken zamanda hep acı çektiği için şimdi 6.5 aylık hep kucak istiyor, uyku sorunu var. Bu kadar geç bulunmasaydı çocuğum bu şekilde olmazdı. 6.5 aylık oldu ve ben daha bebeğimle yalnızken bir çamaşır dahi seremiyorum bir kere serdim onda da 2 saat sürdü.