Bunun icin karton bardak kapatıyorlarmis onune hatta cis konisi diye bisey var satilan..sebebi bebekler yenj doğunca bile çişini altina yapmak istemezmis bez açılınca poposu nun aldigi rahatlikla hemen saliyorlamis..biz onu surekli bezleyerek ve bezini islak bırakarak altina yapmaya alistirip iste sonta tekrar tuvalet egitimi vermeye çalışıyormuşuz ondan her bebek bezi açılınca cis yaparmış..neyse benim kizimda yapardi hatta bezi alip yenisini takacakken birakirdi hemen bi daha banyo yaptirsktan sonra daha üstünü giydirirmeden islanirdi yinr vs hepimizin yaşadığı seyler☺️☺️