Kızlar merhaba,
Bebeğim dün evde yürürken birden ayağı kaydı ve çok şiddetli bir şekilde ağlamaya başladı ve öğrendik ki sol-üst bacağında kırık var. Doktor parçalı bir kırık olmadığını söyledi ama yine de bebeğimin sancısı çok vardı. Bugün alçısı takıldıktan sonra bir nebze rahatladı. Kırığa ne iyi iyilir? Tedavide mutlaka alınması gereken bir yiyecek var mıdır etkisini gören?