Kızlar test alamadım hemen çünkü bu kez eğer hamile isem cinsiyeti belli olana kadar kimseye söylemeyi düşünmüyorum bu arada 2.5 yaşında kızım var 💜 özellikle çocuk düşünmüyorduk olduysa da sevinirm ama ☺️ şimdi adetime 5 gün var önceki hamilelik belitrlerimle aynı olduğu için içime süphe düştü sormak istedim
- kasık ağrısı
- mide bulandısı iştahsızlık
- kokuya hassasiyet
- bir anda çoğalan akıntı vs durumlar var
Dediğim gibi hemen çıkıp alamadım testi evde koca karı testi denedim ilk defa tabikide güvenilir değil ama ona göre pozitif çıktı (idrar ve çamasır suyu) sizce hamilelik ihtimalim varmıdır eczane testini hemen yapsam çıkar mı adetime var çünkü