Burccc 8 aylik bebegim 24 saattir atesli, ilacla dusuyor sonrasinda tekrar yukseliyor ve anlamsiz aglama krizleri eslik ediyor. Normal bi durum mudur basina gelen var mi
Merveeemeeliss Çok çaresizim bnim kızımda 8 aylık ve ateş durumumuz aynı ağlama krizi yok ama ilaç veriyorum düşüyor sonra gene helak oldu yavrum