Bebeğim daha 3 buçuk aylık sürekli elini ağzına götürüyordu ve ağzının suyu akıyordu daha küçük olduğu için diş çıkarmaz diye düşünüyordum ama içimde bir şüphede vardı ağzının içini kontrol ettim meğer dişi çıkıyormuş ilk pamukçuk falan sandık ama temiz elle kontrol ettik dişmis cevremde duyduklarım göre ilk ön dişleri çıkarmıs ama benim kızımın ön disi değil yan taraftaki dişi cikiyo interneten baktım yan kesisi diş diye geçiyor doktora götüreceğim ama burdanda sormak istedim bu konuda bilgisi olan varmi?