Merhaba guzel anneler. Kızım 20 aylık bi kac gundur karsima otizimle ilgili makaleler cikiyor ciktikca beynim kizimla ilgili bazi seylere takiliyo dusunmekten kendimk alamiyorum sizede sormak istedim.
Goz temasi ismiyle seslendigimde bazen bakiyor bazen bakmiyor. Sarki soyleyebiliyoruz sar sar markayi soyliyebiliyo daha dogrusu konusamasada kendi dilince soyluyo yapboz yapiyor tekli kelimeleri var cok olmasada ama ikili hala yok. Istemedigi biseyi asla yapmiyor. O zaman yuzume bakmiyor seslensem bile. Ama en onemli seyim hala konusamamasi. Biraz karisik oldu ama aklima geleni yazdim