Merhaba kızlar kızım seneye anasınıfına başlayacak beni bi telaş sardı şimdiden. Bu konular hakkında sıfır bilgiye sahibim. Sizce devam edeceği okuldan mı anasınıfına gitmeli ortama alışması açısından? Bir de orta bütçeli, böyle fazla uçuk olmayan özel okul fiyatları hakkında bilgisi olan var mı acaba ?