Nilay_80 Anneler acil yardım edin lütfen. 2 günden beri yüksek ateş uykusuzluk var. Hastaneden eve gelemez olduk desem yeridir. Dış çıkarıyor dedi doktor. Kehribar kolye veya bileklik kullanıp memnun olan faydasını gören varmı 😔😔
burcuo Nilay_80 Kardeşim kullanmıştı ateş olmadı dedi ama sancılara bir çözümü olmuyor dedi. Bende de var ama bebeğimin boynu biraz kısa, gömülüyor gibi oluyor kolye. Takmadım ben de döner de boğulur diye korktum.
Gamzedagyeli Nilay_80 harika ötesi kullan kullan kullan 😄valla inanılmaz sakinlestiriyor bence bı çok konuda faydası var örneğin kolyedsn önce kuş uykusu gibiydi uykulari hele gündüz hiç uyumazdi çıldırirdim kolyeyi kullandiktan sonra hem uykuları hem gaz problerimiz düzeldi
Gamzedagyeli Nilay_80 ateş için 4 saatte bir bı tatlı kaşığı carpol vermeni eklem yerlerine ıslak bez koymani ve ılık duş aldirmani sütun geliyorsa sürekli emzirmeni öneririm
Laydaren Nilay_80 Bizim hiçbir işimize yaramadı maalesef. Ben aksesuar olarak kullanıyorum. Sahte bir kehribar da değildi.