Ben 4. Aydan itibaren mama+meme şeklinde ilerliyorum sütüm çok az malesef mama ağırlıklı besleniyor. 5 buçuk aylıkken ek gıdaya başladık şuan 6 ay 11 günlük. Günde 6 kere 120 cc ancak içiyor. Öğlen sebze haşlayıp veriyorum. Akşam uyumadan öncede meyveli muhallebi verip uyutuyorum gece uyanma problemi olmuyo :)