Melmel88 Kızlar bebegım tam 5 aylık bır haftadır mamasını yerken kendını cok kasıyor sureklı bıberonu agzından cıkarıyor ama emmekte ıstıyor ağlıyor tüm vucudunu kendıne doğru cekerek sıkıyor sadece mama yerken yapıyor bunu yasayan varmı
Familyboy Melmel88 canım gaz vardır rahatsiz ediyordur kullandığınız mama gaz yapıyor olabilir mamalar her bebekte farklı belirti verir benim bebegime yarayan mama senin bebeğine yaramaz mesela takip edin mamadan kaynaklıdır büyük ihtimal değişin başka mamaları deneyin derim
duyguallibayer Melmel88 tarif ettiginiz sey buyuk ihtimalle gaz bizde de cok uzun suredir var malesef. Gazini alttan ustten cok iyi cikarinca daha rahat iciyor.
Melmel88 Familyboy ama 5 aydır kullandıgımız mama sonradanda yapabılıyor mu acaba ben cok denemeler sonucu bu mamada kaldım aslında ay bı doktorumla konusalım bakalım ınsallah tek sorun mamadır