Serapthewhite Merhabalar bebeğim 6 aylık 2 haftadır tadım yapıyoruz başladığımızdan beri bebeğimde gaz sıkıntısı var sürekli mutsuz ağlıyor kasıyor kendini. Ne uyku kaldı ne huzur. Ek gıda gıda sonrası benzer sorunlar yaşayan oldu mu?