nightimagine Kızlar bebeğim 4 aylık, dünden beri uykusunda hırıltı çıkartıyor, burnu tıkalı gibi Ara arada öksürüyor 😞 iyice hasta olacak diye çok korkuyorum, anne sütü emmiyor mamayla besleniyor, ilerlememesi için varmı tavsiyeleriniz 😢
Damlas nightimagine aynı durumdayız😞 hava değişimi galiba. Burnu tıkalı hep açıyorum hapşırıyor öksürme de başladı
AyseAlyamm nightimagine canım Hırıltısı varsa hemen doktora götür çok kolay ciğerleri doluyor bronşit olur Allah korusun . Gripse zaten doktor ilaç verir mutlaka . Burnunu serum suyu ile yıka saat başı youtubeya videosu var geçmiş olsun canım
sahikakocarslanli nightimagine aynı durum bizde de var oğlum 4 aylık dünden beri hapşırıyor arada öksürüyor gece hep hiril hiril di serum fizyolojik yaptım dün baya çıkan bişey yok..umarım ilerlemez benim canım acıyor o oyleyken ☹
nightimagine Damlas evet bizimkide ara ara hapşırıyor, bende şimdi biraz rahatsızım boğazlarım kötü , bayağı bir canım sıkıldı Öksürükte var gıcık öksürüğümü çözemedim
nightimagine Aslında gece yatırdığımda hırıltısı yoktı, 5te mama için uyandı ondan sonra yatırdığımda hırıltı oldu, bi oluyor bi olmuyor bilemedim 😓
Ayse06_ayse Ay benimki de benimkide serum fizyolojik sıktık çektik öksürük kaldı sadece onu nasıl geçiririm bilmiyorum
AyseAlyamm Damlas balgamlı mi canım öksürüğü sırtından hırıltı gelirse ciğerlere balgam inmiş demektir
AyseAlyamm Damlas bı sağlık ocağına gidip aile hekiminize dinletebilirsin canım bronsit en korktuğum kızım bir kere oldu balgamlı öksürüğü olmasa da aile hekimine dinlettiriyorum sırtını. Çok geçmiş olsun size de. ❤️
Raaz Odaya kurusığan kabuğuyla koy canım bitanede soyup 4 e bölüp herbirini bir tarafa koy pekmez 1 2 kaşık içir üstüne sıcağa yakın su içir inşallah iyi olur
Ezgms1 elifcancan benim bebeğim bi kırklıyken bide 4. Ayımızdayız grip oldu her ikisinde de serum ve soğuk buhar Makinesi ve bol bol emzirmeyle iki günde atlattık şükür zaten doktorlar ilaç yazmaz sırtını dinleyin nefes alıp verirken hırıltı varsa doktora götürün