Blush26 bende alerjik durum var tüm vücudum kaşımaktan yara oldu ama emmeyi bırakmasını bekliyorum mecbur. Bide benim ilaçlarım kortizon içeren ilaç ve kremler eğer senin için daha hafifi varsa eczacınızla görüş derim veya doktorunla çok geçmiş olsun 🌺🌺